IO TIFO ROSSI FORUM
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi clic o accedi per continuare.

Aragon pays tribute to Shoya Tomizawa

Andare in basso

Aragon pays tribute to Shoya Tomizawa Empty Aragon pays tribute to Shoya Tomizawa

Messaggio Da Bonbon_uccia46 il Mer Set 22, 2010 2:00 pm

Article from http://www.motogp.com/en/news/2010/Tomizawa+tribute+Aragon

On Sunday morning at the Motorland Aragón circuit the MotoGP Paddock assembled to pay its respects to Japanese rider Shoya Tomizawa, who passed away two weeks ago at Misano.
The sun was shining down as Shoya’s Technomag-CIP team placed his bike on the starting grid and a minute’s silence was then held in honour of the 19 year-old, whose number 48 has been retired from the Moto2 World Championship and whose family will receive the Michel Metraux Trophy at the next round at Motegi.
Over the past fortnight motogp.com has received more than 16,000 messages of support and condolence from around the world for the family, friends and team of Shoya.

Purtroppo anche le storie piu' belle finiscono, ma ti lasciano un sacco di bei ricordi, tanti momenti paragonabili a quel primo bacio che ci siamo dati sull'erba di Welkome, dove lei mi ha guardato dritto negli occhi e mi ha detto TI AMO. VR46
Bonbon_uccia46
Bonbon_uccia46
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 1864
Umore : Felice

Torna in alto Andare in basso

Permessi di questa sezione del forum: